Folosim module cookie pe site-ul nostru web. Modulele cookie sunt folosite pentru a îmbunătăţi funcţionalitatea şi utilizarea site-ului nostru internet. Prin continuarea utilizării acestui site, vă exprimaţi acordul privind folosirea de către noi a modulelor cookie.

NOUTATE – puteţi alege între PLATA ÎN AVANS SAU RAMBURS

Călăman Schmidt
24.04.2020 12:33:37
NOUTATE – puteţi alege între PLATA ÎN AVANS SAU RAMBURS

Dragi Clienţi, vă informăm cu mare bucurie, că în urma cererii primite din partea clienţilor noştri şi a stării de urgenţă din cauza epidemiei de coronavirus, am implementat o nouă metodă de expediere a coletelor, cea cu plata în avans (plata prin online banking).

Ce înseamnă plata în avans? În cazul în care optaţi pentru metoda expedierii cu plata în avans, noi vă informăm despre valoarea coletului, iar Dumneavoastră puteţi achita preţul bunurilor comandate simplu, printr-o tranzacţie online. La preluarea coletului de la curier, nu veţi avea nicio altă obligaţie de plată.

Care sunt avantajele plăţii în avans? – Veţi putea achita contravaloarea facturii simplu, fără bătăi de cap, iar la preluarea coletului nu veţi avea nevoie de numerar.

Pot primi reduceri? – Da, dacă alegeţi plata în avans, Dumneavoastră economisiţi 20% din cheltuielile poştale.

Cum se desfăşoară livrarea după plata în avans? – Când noi vă pregătim un colet în baza comenzii, Dumneavoastră veţi primi o notificare prin e-mail în acest sens, la fel ca înainte. În această scrisoare, vă informăm despre bunul comandat, totalul facturii şi numărul contului bancar necesar pentru tranzacţia online.

În momentul în care suma achitată va intra în contul nostru, vă vom trimite coletul, însă de data aceasta nu veţi mai avea alte obligaţii de plată. Deci nu va trebui să plătiţi nimic curierului, deoarece aţi achitat deja factura. Şi în acest caz, curierul are obligaţia de a preda personal coletul către Dumneavoastră, nu are dreptul să-l lase în cutia poştală.

Nu va mai există livrarea cu plata la predarea coletului? – Ba da, va exista şi această modalitate, iar Dumneavoastră veţi decide care dintre cele două vă convine.

Cum vă puteţi alege modul de livrare? – Simplu, modul de livrare se poate stabili de către client prin intermediul unui e-mail, prin telefon sau printr-o scrisoare adresată departamentului Relaţii Clienţi. Mai mult, vă veţi putea modifica modul de livrare ales anterior, acest mod fiind aplicabil tuturor livrărilor de colete de după data modificării. Adică eventualele colete fiind în curs de livrare la momentul solicitării modificării vor ajunge la client prin modalitatea de livrare stabilită înaintea solicitării modificării.

Solicitaţi cât mai curând serviciul nostru! Datele de contact:

E-mail: comenzi@muzeugalerie.ro

             info@muzeugalerie.ro

Telefon: 0357/439 200, 0357/439 300

Adresa poştală: S.C. Muzeu Galerie S.R.L., Arad 1, CP: 1-124, cod poştal: 310000

Livrare după plata în avans! = Mai multă siguranţă şi confort!

Etichete legate de conținut: Hobbi-ul Dvs

Căutare